Business Online yang terbaik di Malaysia.

 


Haiii๐Ÿ™‹๐Ÿป‍♀️ Salam sejahtera ๐Ÿ˜Š

Bertemu kembali kita dalam entry kali ini mengenai business online


Pada zaman era 2023 sekarang ini, ekonomi semakin mencabar. Ramai dikalangan kita bertungkus lumus untuk dapatkan duit sampingan. Ada yang membuat kuih, kek, ada yang sanggup labur dalam perniagaan viral.

 Perniagaan viral ini bahaya sebenarnya sebab ia seperti musim dan hanya bersifat sementara. Seperti makanan viral, kosmetik dan pakaian. 

 Ada juga yang sanggup beli stock banyak-banyak untuk dapatkan duit cepat. Tapi, akhirnya stock tak dapat jual habis. Duit tak dapat, modal pon hangus. Sedih kan.


 Tahukah anda business Shaklee adalah business yang sangat luar biasa!


Jujur May bagitahu, May buat business Shaklee 100% hanya dari rumah sambil menjaga mak bedridden. Jum May bagitahu keistimewaan business Shaklee ini. ๐Ÿ˜Š


1) Modal hanya RM35!

๐ŸŒฑYa, hanya perlu bayar RM35 hanya anda dah boleh buat business Shaklee. Tak perlu beli banyak-banyak stock pon. Dan lagi best kalau time Shaklee ada buat PROMOTION percuma membership tu, korang cepat-cepat la grab peluang tu. ๐Ÿ‘๐Ÿป

2) Permintaan yang tinggi. 

๐ŸŒฑProduk Shaklee mendapat permintaan yang sangat tinggi. Sebab vitamin dan makanan tambahan, pencuci dalam rumah adalah keperluan asas yang setiap kita sangat-sangat setiap hari. 

๐ŸŒฑMalah produk Shaklee 100% bahan semulajadi dan mempunyai kajian klinikal, terjamin SELAMAT, TERBUKTI DAN BERKESAN.

3) Pelanggan tetap sentiasa ada.

๐ŸŒฑSeperti yang May sebut tadi, bila permintaan tinggi dan produk Shaklee seperti makanan tambahan dan vitamin adalah salah satu keperluan penting, maka pelanggan tetap anda akan sentiasa mencari.

 
 Shaklee website yang sangat praktikal dan mudah digunakan. Mempunyai maklumat yang lengkap untuk kita. 


4) Business hujung jari. 

๐ŸŒฑBusiness Shaklee sangat mudah sebab ada website yang sangat membantu kita. Dari segi pengenalan Shaklee, produk, pembelian, penghantaran, maklumat anak team dan target bonus. Malah admin Shaklee sangat mesra dan membantu setiap agent Shaklee.


5) Tak perlu ambik pegang stock sampai berpuluh pon. 

๐ŸŒฑMana-mana business yang May pernah buat, kena beli stock (ada limit) dulu tau baru dapat buat business. Kalau tak beli stock anda tak boleh jual. Sedih kan kalau kita dah la nak cari duit sampingan kena lagi keluar modal sampai beratus. 

๐ŸŒฑDengan Shaklee sangat best, sebab kalau ada pelanggan nak beli kita boleh direct beli di website dan pihak Shaklee akan uruskan penghantaran. BEST KAN‼️๐Ÿ˜

6) Business yang fleksibel. 

๐ŸŒฑBusiness Shaklee sangat mudah. Di mana-mana pon anda boleh buat business asalkan ada internet dan usaha. Dan business Shaklee tak menetapkan yang kita perlu berada ditempat yang sama. Malah bila kita bercuti pon kita masih boleh buat business Shaklee. Seronok kan๐Ÿ˜Š


7) Bonus Shaklee unlimited. 

๐ŸŒฑBila sebut unlimited ramai orang ragu dan tak percaya. Sebab kebanyakan MLM business ada limit bonus untuk setiap level. Tetapi dalam Shaklee, THE MORE U DO THE MORE U GET‼️


Bestkan business Shaklee, ramai dah membuktikan business Shaklee ini boleh membantu anda mencapai impian. Hanya dengan RM35‼️ anda boleh buat business Shaklee. 

Berminat? Boleh hubungi saya atau terus click link ๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป๐Ÿ‘‡๐Ÿป untuk register member๐Ÿ˜Š

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1282253


Sebarang pertanyaan boleh direct chat May ok๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Nama : Charlene Bonarenture 

No hp : 011-25005233 

FB :Charlene May 

IG :scarlet_may87


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#ShakleeKotaSamarahan 

#Shakleekuching

#ShakleeSiburan 

#shakleesarawak 

Comments

Popular posts from this blog

PENGEDAR SAH SHAKLEE SAMARAHAN, KUCHING SARAWAK.

5 SUPPLEMENT YANG TERBAIK UNTUK WANITA.

SUPPLEMENTS SHAKLEE SET UNTUK IBU MENGANDUNG.